7 dolog ami javítja a légzést

Female doctor auscultate breath and lungs of pensioner with stethoscope in surgery

Nem is gondolnánk hogy a légutak és a tüdő jó állapota mennyire fontos a jó egészség eléréséhez és megtartásához. Még ha nem dohányzik akkor se vegye biztosra, hogy nem kell ezzel törődnie. A környezetünkben számos egyéb tényező van hatással a légzésre és ezen át a sejtek oxigénnel való ellátására.

Sokszor csodálkozom, hogy még a kollégák sem törődnek ezzel és csodálatos gyógyulást várnak valami gyógyszertől egy olyan ember esetében akinek a sejtjei “légszomjban” szenvednek. Az alábbi hét dolog sokat segíthet betegnek és egészségesnek egyaránt: 

  1. Napi multivitamin. Keressen olyan terméket, amely béta-karotint is tartalmaz.
  2. C-vitamin. Az A-vitamin mellett további védelmet nyújt az oxidatív hatásokkal (légszennyezés, füst) szemben.
  3. Koenzim Q10 (CoQ10). Erőteljes antioxidáns ami javíthatja a sejtek szintjén az oxigén felhasználását.
  4. Cordyceps és Reishi gomba. Ezek a kínai gyógyászati gombák elhúzódó tüdőbetegség esetén javítják a terápia hatékonyságát bármilyen alapvető kezelésről is legyen szó.
  5. B-vitaminok. Különösen a B6-vitamin segíthet azáltal, hogy az immunrendszert támogatja és emiatt megvéd a tüdőrák kialakulásától.
  6. D-Vitamin. Ez a hormon a leghatékonyabb védelem a tüdőrákkal (és más daganatos elfajulásokkal) szemben. Napi 2000NE a minimum ami számít valamit egész éven át szedve.
  7. Ökörfarkkóró. Hamarosan virágzik. Gyűjtse a levelét és a virágát, majd megszárítás után készítsen belőle teát. A virágok és levelek keverékéből készült forrázat enyhíti a száraz, hörgő köhögést és segít enyhíteni mellkasi fájdalmat. Keverhető mentával és kakukkfűvel az élvezetesebb íz érdekében.
  8. És a +1, a ráadás: a tüdőnket időnként teli kell tölteni friss levegővel. Mondjuk egy kis kocogás minden másnap kitűnő megoldás erre.

Forrás: vitamintanacsado.hu

Ez megosztható!

PinIt
Top