Az 5 legfontosabb tápanyag nőknek

nőknek

Egy nőnek a mindennapi életben sok helyen kell megfelelnie. A munkahely, a gyereknevelés, az otthon rendben tartása. Ezért nagyon fontos, hogy a nők hozzájussanak a megfelelő mennyiségű tápanyagokhoz. Vannak olyan táplálék kiegészítők, amelyek a nők számára még fontosabbak.

Nézzük az 5 legfontosabb tápanyagot:

D-vitamin:

A csont és az immunrendszer támogatásához D-vitaminra van szükség, de ezen kívül még számos más területet támogat ez a vitamin. D-vitamint a szervezet állít elő napfény hatására. Viszont sokan nem jutnak elegendő nagyfényhez, így a szervezet sokszor nem jut elegendő D-vitaminhoz. Egyes tanulmányok minimum napi 2000NE D-vitamin kiegészítést ajánl. Különböző D-vitamin kiegészítőkkel ez a mennyiség pótolható.

Kalcium:

A kalcium alapvető tápanyag a csontok számára. Természetes formában megtalálható a tejtermékekben és zöldségekben. A csontok egészségének fenntartása mellett a kalcium segít javítani a hangulatot és a PMS – premenstruációs szindrómát is. A leghatékonyabb formája a kalcium-citrát.

Magnézium:

A magnézium támogatja egészséget. Természetes formában zöldségekben, hüvelyesekben fordul elő. Segíti a neutransmitterek szabályozását, ami javítja a mentális egészséget.

B-vitamin:

A B-vitaminok természetes energetizáló hatásúak. Természetes formában megtalálható a spenótba, a húsban és a tejtermékekben. Energetizáló, hangulatjavító és támogatja az immunrendszert. Reggelente egy B-komplex vitamin és a szervezet egész nap energikusabbá válik.

Omega-3:

Az omega-3 esszenciális zsírsavakkal támogatja a szív egészségét. Tanulmányok kimutatták, hogy az omega-3 segít az egészséges koleszterinszint fenntartásában. Az omega-3 kiegészítők nem csak a szívre vannak jótékony hatással, hanem az ízületekre éa a bőr egészségére is.

 

Ez megosztható!

PinIt
Top