NATÚR HÍREK

Egészségmagazin

Nagyito
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Véget ért a H1N1 járvány?

Véget ért a H1N1 járvány?

  Az egészségügyi hatóságok azért félnek a H1N1 influenzától, mert attól tartanak, hogy megismétlődik az 1918-as, több millió ember életét követelő járvány. Emiatt siettették az új influenza elleni vakcina előállítását. Bár tagadja minden érintett, de a gyorsaság a tesztelési eljárás megváltoztatását igényelte, emiatt elmaradtak hatékonysági és biztonsági vizsgálatok is. A vakcinákban megjelent a korábban már veszélyesnek ítélt és kivonásra került thiomersal mint tartósítószer vagy olyan adalékanyag, mint a MF59, ami squalene-t tartalmaz és az egész (nem hasított vírus), amit korábban gyermekeknek nem is adhattak. 

Adóemelés = egészségesebb nemzet

Adóemelés = egészségesebb nemzet

 Szakemberek régóta óta azon törik a fejüket, hogyan lehetne megváltoztatni az emberek évtizedek során kialakult rossz étkezé...

Kitálalt egy Pfizer szakértő

Kitálalt egy Pfizer szakértő

 Az orvoslás történelmének legnagyobb hamisítási botránya kezd kibontakozni amiatt, hogy a Pfizer gyógyszergyár alkalmazásáb...

Korrupció ára: százezer forint óránként

Korrupció ára: százezer forint óránként

 Egy amerikai kongresszusi vizsgálat az etikátlan orvosi magatartás nyomába eredt és kiderült, hogy az orvosok úgy kapnak pénzt...

Természetes rákkeltők az ételeinkben

Természetes rákkeltők az ételeinkben

A növényvédőszerekből és egyéb szintetikus kemikáliákból származó rákkeltő anyagok kockázata jelentéktelennek tűnik annak f...

 

Warfarin: patkányméreg receptre

Warfarin: patkányméreg receptre

A legnagyobb magyar egészségportálok lelkesen visszhangozzák, hogy az omega-3 értéktelen, a ginkgo biloba veszélyes és ugyanitt gyógyszergyári reklámokban a warfarint reklámozzák. 

A Warfarin (Aldocumar, Coumadin, Panwarfin) tulajdonképpen patkányméreg. Ez nem egy városi legenda...
Valamint:

A grapefruit leve 50 százalékkal megnöveli a Q10 felszívódását

A grapefruit leve 50 százalékkal megnöveli a Q10 felszívódását

Egyetlen pohár grapefruit dzsúsz legalább ötven százalékkal megnöveli a Q10 koenzim (CoQ10) felszívódási arányát a bélrendszerből - mutatta ki egy idén publikált japán tanulmány. A dzsúsz a sejtmembránban található P-glycoprotein (P-gp) nevű fehérje működését befolyásolj...

Valamint:

Instant pszichiátria

Instant pszichiátria

A Tények-Tévhitek oldalain jelent meg egy írás, ami egy segédanyag kezdő pszichiátereknek arról, hogyan lehet egy ártatlan, fiatal leányt rövid úton lépésről-lépésre krónikus skizofrénné alakítani, rokkantasítani és gyámság alá helyezni.

A dolog úgy kezdődött, hogy Zsófi ...

Valamint:

A D-vitamin segít a fogyókúrában

A D-vitamin segít a fogyókúrában

A Minnesota Egyetemen végzett tanulmány szerint a túlsúllyal bajlódó embereknek segít a fogyásban, amennyiben megnövelik a vérük d-vitamin szintjét. Dr. Shalamar Sibley, a kutatást vezető orvos 38 elhízott embert vont bele a kísérletbe, ami elsősorban diétából állt. Azoknak a r...

Valamint:

A rostos italok rosszabbak a szénsavas üdítőknél?

A rostos italok rosszabbak a szénsavas üdítőknél?

Sokan vannak úgy, hogy az egészségesebb választás érdekében ha lehet egy dzsúszt rendelnek a szénsavas üdítőitalok vagy a kávé helyett. Miért ne? Ezek ugye gyümölcsből vannak - nem? Sajnos a legtöbb szakember mostanában egyet ért abban, hogy az előállítási módjuk miatt ezek...

Valamint:

Echinacea

Echinacea

Gyakran bíbor kasvirág néven is említik az észak-amerikai közép-nyugati préri őshonos gyógynövényét. Itt eredetileg az indiánok alkalmazták és hamar népszerű lett a hódítók körében is. A vadon termett példányok 15cm magasra nőnek meg és margaréta szerű bíbor-lila virág...

Valamint:

Méregtelenítő csomag

Banner

Natúr Hírek mai tippje

Elhiszi, hogy egy átlagos magyar diéta 80%-a mindössze húsz különböző ételből áll?
Az egészség nagyban az ételek változatosságán alapul. A növények mikrotápanyag tartalma fontos a betegségek megelőzésében.

Tegyen egy kis erőfeszítést azért, hogy elsőre egzotikusnak tűnő növények és gyümölcsök minél nagyobb mennyiségben kerüljenek be az étrendjébe. Szerencsére egész évben beszerezhető szinte minden ehhez.

Fontos hírek

 

Nők, akik sosem betegek

Egyetlen tüsszentés nélkül vészelik át a hideg hónapokat. Baktériumoktól hemzse...

 

Immunerősítés természetesen

A brokkoli már jól ismert a táplálkozás-tudományban előnyös élettani tulajdons...

 

Osteoarthritis

Az Osteoarthritis ( Magyarországon általában arthrosisnak nevezzük;  gyulladásos íz...

 

Rákgyógyítás lignannal

Derült égből villámcsapásként ért a Health Sciences Institute legutóbbi levele. Je...

 

Méz vagy Robitussin?

Kutatók állítása alapján a természetes virágméz hatékonyabban csökkenti a gyerme...

 

Melatonin - az öregedés lassító

A Science Daily cikke tájékoztat spanyol orvosok eredményéről, amiből kiderül, hog...

 

Reflux kezelés

A GERD-ről akkor beszélünk, amikor az alsó, a nyelőcsőt záró izom mellett a gyomor...

Heti Hírlevél

Natúr Hírek
Ingyen könyvek



Ön hogy járt az influenzával?
 

Hányan vagyuk itt?

Jelenleg 67 vendég olvas minket