Az E-vitamin gátolja a vérrögök kialakulását
- Részletek
- Közzétéve: 2010. november 30. kedd, 03:46
- Írta: Natúr Hírek Szerk.

Amerikai kutatók szerint a megfelelő dózisban szedett E-vitamin csökkenti a nőkben az életveszélyes vérrögök kialakulásának kockázatát.
E-vitaminnal a szív egészségéért
- Részletek
- Közzétéve: 2010. november 30. kedd, 03:46
- Írta: Natúr Hírek Szerk.
Egy új véletlen-kettősvak kísérletben kimutatták, hogy a természetes E-vitamin bizonyos mennyiségben fogyasztva jelentős mértékben csökkenti a szív és érrendszeri betegségek kialakulását és az ebből következő elhalálozást nők körében.
E-vitamin
- Részletek
- Közzétéve: 2010. november 30. kedd, 03:46
- Írta: Natúr Hírek Szerk.
Évekkel ezelőtt az orvosok még ,,szexvitaminnak” titulálták az E-vitamint. Most azonban az idő végre ennek a csodálatos vitaminnak kedvez. A kutatások minden kétséget kizáróan bebizonyították, hogy az E-vitamin jelentősen csökkenti a szívkoszorúér-megbetegedés és az agyvérzés kockázatát. Lassítja és esetleg meg is előzheti az Alzheimer-kór folyamatát.
E-vitamin és a tüdőrák
- Részletek
- Közzétéve: 2010. november 30. kedd, 03:46
- Írta: Natúr Hírek Szerk.
Nagyobb mennyiségű E-vitamin fogyasztása felére csökkenti a tüdőrák kialakulásának valószínűségét. Ezt mutatja a Texasi Egyetem M.D. Anderson rákkutató központjának kutatói által publikált tanulmány, ami az International Journal of Cancer legutóbbi számában jelent meg, és 1088 tüdőrákos valamint 1414 egészséges ember bevonásával végzett kísérlet eredményét mutatja be.

